Найбільший мобільний оператор “Київстар” у середньому на 25% підвищує плату за послуги. Натомість обіцяє надавати абонентам більше послуг і бонусів.
Про це повідомили у пресслужбі “Київстару” у відповідь на запит “Інтерфакс-Україна”.
Зазначається, що компанія переглянула умови частини тарифних планів для абонентів контракту, а до кінця року перегляне ще частину тарифів передплати.
“У середньому ціна зміниться на 25% до вартості тарифу”, – повідомили в пресслужбі оператора.
Водночас у компанії обіцяють, що абоненти отримають більше послуг у тарифі: додаткові хвилини для дзвінків на інші мережі, додаткові гігабайти мобільного інтернету, а також можливість під’єднувати додаткові безлімітні сервіси.
У компанії уточнили, що тарифи на деякі пакети послуг вже змінилися. При цьому закрито низку інших тарифних планів.
У рамках тарифних планів “LOVE UA Світло Контракт 2023”, “ВАШ Регіон”, “ВАШ Оптимум”, Smart Max, “ВАШ Преміум”, “ВАШ Преміум+” тарифи вже змінилися. Додатково в планах з’явилися акційні суперсили: безлімітний інтернет, безлімітні дзвінки та безлімітні SMS, які можна підключити до 30 червня 2025 року включно.
Також закрито тарифні плани: “ВАШ Вибір”, Smart, Київстар 4G, “Безлім”, “Київстар 4G Extra+ 2018”, “LOVE UA Магніт Контракт 2023”. Користувачам цих тарифів компанія запропонувала інші, які більше наближені до їхніх споживчих потреб, повідомили у пресслужбі.
Востаннє перед нинішнім підвищенням “Київстар” підвищував тарифи для частини абонентів у квітні-травні 2024 року. Утім, деякі тарифні плани не змінювалися понад рік, а для низки інших змін не було з початку повномасштабного вторгнення РФ, додали в компанії.
У пресслужбі пояснили, що на рішення про зміну вартості послуг вплинуло зростання обсягів споживання, економічна ситуація й витрати на забезпечення мережі альтернативними джерелами електроенергії.